مجموعه تیپاش شما را به خرید بهترین محصولات کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گیوه طرح دار ارزان جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

در گذشته برای راحتی پا از گیوه استفاده می کردند که قدمتی طولانی دارد و امروزه گیوه طرح دار ارزان قیمت با سبکهای جدید در بازار موجود است که هم فضای سنتی قدیمی و هم طرح های مدرن را به شما ارائه می دهد که مورد استقبال مردم می باشد. گیوه که در واقع یک هنر دستی است از قسمت های مختلفی مانند رویه و زیره تشکیل می شود، رویه آن از نخ پنبه و ابریشم درجه یک توسط بومیان شهر تولید می شود و زیره آن از چرم طبیعی گاوی تهیه می شود. در گذشته برای راحتی پا و گذر از نواحی مختلف به ویژه کوه و دشت، گیوه را مناسب ترین کفش می دانستند و بسیار خوش پوش و پرطرفدار بوده است.

امروزه الگوهای سنتی و مدرن تولید و ساخته می شود و شما می توانید الگوهای جدید ارزان و با کیفیت را از سایت ما خریداری کنید. گیوه که نام های دیگری مانند پاپوش و جامگان دارد در عصر صفویه برای شناسایی سطح طبقاتی ارباب و رعیت استفاده می کردند که رعیت ها معمولا از گیوه استفاده می کردند. این رسم  بخشی از آداب و رسوم آن عصر بود که امروزه دیگر از آن استفاده نمی شود و بسیاری از مردم از گیوه بهره مند می شوند.

گیوه طرح دار

یکی از پاپوش های خنک و مناسب برای پیاده روی گیوه است که گیوه را در مدل های ساده و طرح دار تولید می کنند که افراد با سلیقه های مختلف می توانند آن را با لباس  خود ست کرده و از طرح های متنوع استفاده کنند. نقش هایی که بر روی گیوه قرار دارد از ابریشم و نخ توسط هنر دست زنان روستایی ایجاد شده است. این سنت نیز دست به دست به زنان امروزی رسیده است که هنر معماری باستانی را به زیبایی نشان می دهد. صنایع دستی معرف فرهنگ، آداب و سنن هر قوم و ملتی است که بوی خاطره و حال و هوای قدیمی را تداعی می کند و محصولات زیادی در گذشته با صنایع دستی و امکانات محدود تولید می شد و همگی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و مورد استقبال زیاد افراد قرار می گیرند.

خرید گیوه طرح دار

سفر به گذشته و استفاده از حال و هوای آن غنای فرهنگ را نشان می دهد و با خرید گیوه طرح دار که یکی از پرکاربردترین صنایع دستی است می توانید ست های زیبایی داشته باشید. گیوه که بسیار سبک و بادوام است در رنگ های متنوع و طرح های خاص تولید می شود که حتی با طرح دلخواه شما قابل انطباق می باشد.

رویه این گیوه ها که از نخ پنبه و ابریشم تهیه می شود با توجه به سلیقه افراد و هزینه ای که در نظر گرفته اند بافته می شود و به صورت اینترنتی و حضوری قابل خرید و ارسال می باشد. اگر قصد دارید گیوه مناسبی تهیه کنید که هم اورجینال باشد و هم برای پای شما راحت باشد، حتما از بین کفش های موجود در سایت که مدل ها و رنگ های متفاوتی دارند انتخاب کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

فروش گیوه طرح دار

می توان گفت گیوه تابستانی خنک و مناسب گیوه های طرح دار هستند که علاوه بر راحتی پا زیبایی و ظرافت را به ارمغان می آورند. در سایت ما امکان فروش گیوه های طرح دار با قیمت مناسب و تنوع بالا وجود دارد. این گیوه ها که در سایزهای مختلف و رنگ های مشکی و سفید با کیفیت عالی و تضمینی موجود می باشد به صورت اینترنتی و حضوری قابل خرید می باشد. پس از انتخاب مدل مورد نظر، سفارش را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنید. تولید گیوه توسط افراد مجربی که در گذشته توسط یکی از اقوام و آشنایان خود که به این هنر زیبا اشتغال داشته اند یاد گرفته اند، به صورت دستی انجام می شود.

گیوه طرح دار ارزان

شما می توانید برای سفارش و تهیه گیوه طرح دار ارزان به سایت ما مراجعه کنید و از تنوع بالای این محصول و کیفیت بی نظیر آن بهره مند شوید. گیوه که در زمان های قدیم یکی از رایج ترین صنایع دستی و پاپوش ها بوده و دارای مزایای فراوانی است، امروزه مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. گیوه از رویه نخی تولید می شود که دستان هنرمند و پرتلاش این نخ را به صورت تار و پود در هم می آمیزد و زیبایی و ظرافت این محصول را به دست مردم می دهد. استفاده از گیوه برای پیاده روی در مسافت های طولانی و مناطق کویری که گرمای زیادی دارند مناسب است. می توانید از رنگ های تیره برای هماهنگی با انواع لباس ها و استایل ها استفاده کنید و با توجه به سایز پای خود که در راهنمای روش اندازه گیری توضیح داده شده است از آنها استفاده کنید.

گیوه طرح دار انواع

در گرمای تابستان برای خنک و راحت نگه داشتن پاها، گیوه های طرح دار یکی از بهترین انتخاب ها هستند و با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید از گیوه های طرح دار در انواع و رنگ های مختلف استفاده کنید. برای یافتن اندازه مناسب پای خود به جدول راهنمای سایت مراجعه کنید و در خرید خود دقت کنید. گیوه برای پیاده روی در جاده های ناهموار مناسب است مورد پسند بسیاری از افراد است. همچنین  با استفاده از آن حال و هوای ایران قدیم را تجربه خواهید کرد و با صنایع دستی شهرهای مختلف به سفر خواهید رفت.

گیوه طرح دار جدید

یکی از بهترین پاپوش ها گیوه است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و گیوه طرح دار جدید تلفیقی از هنر مدرن و سنتی برای نسل حاضر است و نیاز آنها را به خوبی برآورده می کند. معیارهایی مانند نوع نخ استفاده شده برای رویه در تولید گیوه بسیار مهم است که می تواند طول عمر گیوه را افزایش دهد و همچنین هنر بافنده و ظرافت کار وی در کیفیت آن تاثیر مثبت و بالایی دارد. گیوه که به آن پاپوش نیز می گویند در زمان صفویه تولید می شد و برای مردم عادی که بیشتر رعیت بودند مورد استفاده قرار می گرفت و برای مهمانی ها، مسافرت ها و استفاده روزمره از آن استفاده می کردند. امروزه که بیشتر مردم به سنت‌های گذشته روی آورده‌اند و متوجه شده‌اند که گیوه چه اهمیتی برای راحتی و خواص درمانی دارد، به خرید آن توجه بسیاری کرده‌اند. گیوه های طرح دار برای نسل امروز تولید شده که علاوه بر راحتی، زیبایی را نیز به همراه دارد.

گیوه طرح دار لاکچری

طرح های جذاب و مجلل گیوه در اینجا موجود است که به سلیقه همگان تولید و تهیه شده است که تنوع آنها را می توان مشاهده کنید. برای انتخاب سایز کف پا باید از انتهای پاشنه تا پنجه روی سطح صاف اندازه گیری کنید تا اندازه دقیق به دست آید و راهنمای تصویری نیز در دسترس شماست. انتخاب سایز مناسب بسیار مهم است زیرا کوچک و بزرگ بودن بسیار آزاردهنده خواهد بود پس مراقب باشید و این سایت بهترین طرح ها و راهنمایی ها را برای خرید مطمئن برای شما ارائه می دهد. هر شخصی تمایل دارد خرید خود را از مراکزی انجام دهد که محصولات آنها با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت را داشته باشد. پس برای خرید گیوه مناسب با طرح و سلیقه خود، از مشاوران ما راهنمایی لازم را بگیرید تا شما را در خرید بهترین گیوه یاری کنند.

امید ناصر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

ارتباط با ما

مجموعه تیپاش شما را به خرید بهترین محصولات کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید