مجموعه تیپاش شما را به خرید بهترین محصولات کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی کتونی اسلامشهر + اسپرت مردانه زنانه بچه گانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کانال تلگرام تولیدی کفش اسلامشهرپیج کتونی اسلامشهرتولیدی کفش زنانه اسلامشهربازار عمده کفش اسلامشهر
تولیدی کتونی اسلامشهر

تولیدی کتونی اسلامشهر در هر مرحله از تولید معمولا یکی از سایز های مردانه ، زنانه و یا بچه گانه را عرضه می کند چرا که اغلب کارگاه های کوچکی هستند که امکان تولید همزمان چند مدل در همه سایز ها را ندارند و تعداد خیلی کمی از کارگاه ها هستند که تنوع مدل و سایز دارند.

در این راستا گروه تولید کفش تیپاش چندین تولیدی کتونی اسلامشهر را راه اندازی کرده است تا جوابگوی همه نوع مدل و سایز بندی برای مشتریان خود باشد و شما عزیزان می توانید با راه های ارتباطی درج شده بروی سایت با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمای شما برای خرید عمده کفش و کتانی در سایزها و مدل های مختلف مردانه و زنانه یا بچه گانه باشند.

کانال تلگرام تولیدی کفش اسلامشهر

همانطور که گفته شد اغلب تولیدی های کتونی اسلامشهر کارگاه های کوچکی هستند که به دلیل نداشتن تنوع زیاد در مدل و سایز بندی تشکیل کانال نمی دهند و در ابتدای شروع یک مدل جدید عکس و تصاویر آن را برای مشتریان خود به طور مستقیم ارسال می کنند و یا در پیج اینستاگرام شخصی و همچنین در واتس اپ خود استوری می کنند.

کانال تلگرام تولیدی کفش اسلامشهر اغلب برای عمده فروشی های کفش اسلامشهر هستند و یا اینکه برای یک یا چند تولیدی بوده که توسط یک بنکداری راه اندازی شده است و البته ممکن است ادمین این کانال خود یک کارگاه تولیدی کتونی در اسلامشهر هم داشته باشد.

پیج کتونی اسلامشهر

پیج کتونی اسلامشهر اغلب عمده هستند اما بایستی جهت اطمینان در ابتدای امر از ادمین این پیج پرسش شود که فروش محصولات آن به صورت عمده است یا تکی تا دچار سوء تفاهم نشوید.

پیج کتونی اسلامشهر هم مانند کانال کتونی اسلامشهر به احتمال زیاد فقط برای یک تولیدی نبوده و برای یک عمده فروش و بنکداری در بازار عمده کفش می باشد و البته اگر این عمده فروش منصف باشد و سود خیلی زیادی برای فروش در نظر نگرفته باشد همکاری با آنها خالی از لطف نیست و کلی در وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

تولیدی کفش زنانه اسلامشهر

تولیدی کفش زنانه اسلامشهر بر خلاف تولیدی کفش در بازار بزرگ تهران از نوع کتونی و اسپرت هستند و اغلب از مدل های قدیمی یا جدید تولیدی کفش در باغ سپهسالار نیز کپی برداری می کنند و البته با کیفیت کمی پایین تر و ارزان تر به بازار عرضه می کنند اما تولیدی های بازار بزرگ تهران از هر نوع کفشی تولید و عرضه می کنند که از جمله این مدل ها می توانیم به کالج ، کفش طبی و انواع صندل نیز اشاره کنیم.

تولیدی کتونی اسلامشهر با سایر تولیدی های در بازار های مختلف مانند قم یا پانزده خرداد در بازار تهران تبادل کاری دارند لذا برای انتخاب تولیدی کفش زنانه بایستی موارد مهمی را قبل از شروع همکاری در نظر بگیرید و قبل از جستجو ابتدا هدف خود را مشخص کنید که به عنوان مثال دنبال تولیدی کتونی ارزان هستید و یا برعکس به دنبال تولیدی کتونی با کیفیت می گردید تا وقت خود را هدر ندهید.

بازار عمده کفش اسلامشهر

در بازار عمده کفش اسلامشهر بایستی به دنبال تولیدی باشید که از کیفیت محصول، ظرفیت تولید، تخصص و تجربه ، قیمت ، قابلیت همکاری و انعطاف پذیری و همچنین نظرات و بازخوردهای مشتریان آن تولیدی اطلاع داشته باشید و صرفا قیمت برای شما ملاک همکاری نباشد چرا که خوش قولی و تعهد به خدمت رسانی و امانت داری مهم تر از قیمت می باشد.

در خصوص تخصص و تجربه این موضوع قابل بحث است که تولیدی کتونی بایستی در تولید این نوع از کفش تجربه ای طولانی و تخصص داشته باشد چرا که برخی از تولیدی ها به عنوان مثال سابقه بیشتری در تولید کفش چرمی دارند و به دلیل بازار پر رونق کتانی اسپرت به این نوع از محصولات گرایش پیدا کرده اند و در سال های اولیه تولید ایرادات زیادی به آنها وارد است.

چنانچه در خصوص خرید عمده کفش و کتانی نیاز به مشورت و راهنمایی دارید می توانید با ما در تماس باشید و در خصوص ارتباط با تولیدی کتونی اسلامشهر چنانچه تجربه ای دارید در قسمت دیدگاه ها برای دیگران به اشتراک بگذارید.

 

امید ناصر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

ارتباط با ما

مجموعه تیپاش شما را به خرید بهترین محصولات کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “تولیدی کتونی اسلامشهر + اسپرت مردانه زنانه بچه گانه”

  1. تعداد زیادی تولیدی در اسلامشهر وجود دارد که هر کدوم با کیفیت های مختلف تولید انجام می‌دهند که اکثرا اسپرت تولید میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید